wenuslifestyle

by Agnieszka Borowska

–MOJE KOSMETYCZNE MINIMUM–

      Makijaż dla każdej kobiety jest rzeczą naturalną. Większość pań nie wyobraża sobie opuścić bez niego domu. Co więcej większość z nas nie wyobraża sobie bez niego funkcjonować.

      Makijaż jest niezbędną częścią codziennych rytuałów, wykonany dobrze poprawia nam samopoczucie i podnosi samoocenę.

      Chciałabym przedstawić moje minimum kosmetyczne bez którego nie wyobrażam sobie codziennego funkcjonowania. Oczywiście brak makijażu jest również możliwy, ale w moim przypadku raczej bardzo rzadki.

Moje kosmetyczne MUST HAVE:

KREM-

Garnier Moisture Match.

To wspaniałe orzeźwienie dla twarzy. Jest świeży, pachnący.dobrze nawilża, szybko się wchłania, super konsystencja. Dodaje energii.

PODKŁAD-

 Do tej pory od dłuższego czasu stosowałam podkładu Bourjois,

uważałam, że po wieloletnich poszukiwaniach zostanie zemną na zawsze ale, NIE. Postanowiłam spróbować czegoś innego : LIREN fluid rozświetlający, z witaminą duo C, 02 NATURALNY.

Dobrze się rozprowadza, nawet pachnie ( dla mnie zapachy odgrywają ogromną rolę),dobrze nawilża.

KOREKTOR– Astor Lift me up 2 in 1 001 light, Vitamins C&E

Usuwa cienie pod oczami, rozświetla, zakrywa wszelkie niedoskonałości. Nie wiem jak wcześniej bez niego  żyłam.

PUDER- obecnie używam pudru EVELINE 20 transparent, puder mineralny matująco – wygładzający. Działa jak jego nazwa wskazuje super matuje.

Od czasu do czasu posilam się również – Matującym pudrem sypkim KOBO Professional 103 Natural Beige

RÓŻ-  z jedwabiem i wit. E  – firmy NIBO, czasem zamiast różu używam bronzera.

KREDKA DO OCZU-Hmm.. mam ich kilka, zależy na co w danym momencie mam ochotę

CIEŃ DO OCZU– Firmy NIBO – rozświetlający cień do powiek 05/06

MASKARA- W tym sezonie testowałam ich kilka:

  • Maybelline New York the Falsies Feather Look Volum Express.
  • Maybelline New York the Rocket VolumExpress
  • Maybelline New York Volum Express – obecnie go używam, nie wyczynia cudów ale jest całkiem niezły.
  • Lovely  Curling Pump Up, maskara podkręca i unosi rzęsy.

POMADKA-Jestem od niej uzależniona, używam jednej od lat Kocham Ją,

                      INGLOT nr, 265  6758_1a poza tym używam również

  • Golden Rose Lip Stick 100
  • Golden Rose Velvet matte 02
  • Manhattan 39C XTreone
  • Błyszczyk do ust Secret Fashion Lip Glos – czerwony
  • Blistex – pomadka pielęgnacyjna, ulga dla ust.  POLECAM

UTRWALACZ– Aby zwieńczyć przepiękny makijaż,

używam utrwalacza      20140823_214237

TheaTric Professional – Profesjonalny utrwalacz makijażu.

Makijaż utrzymuje się dość długo                                                                                                      – rewelacyjny na większe wyjścia, spotkania itp.

PERFUMY– C-Thru Zielone – ubóstwiam   .20140823_215535

20140823_214533       20140823_213900

-DOBRY MAKIJAŻ SPRAWIA ŻE KOBIETA CZUJE SIĘ PIĘKNA-

Skomentuj

Information

This entry was posted on 24 sierpnia 2014 by in STYL/MODA/URODA and tagged , , .
Sierpień 2014
Pon W Śr C Pt S N
    Wrz »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Najbardziej popularne wpisy & Strony

Statystyki bloga

  • 4,532 hits
